söndag 30 september 2007

Dag 39

Då var man en rakad kvinna.....
Håret bara rasade och drev mig till vansinne (jag har väldigt tjockt hår i page), det låg högar av hår överallt och jag kunde inte kamma mig eller göra något med håret. Så jag ringde kära systerdottern som är min frisör och sa att nu är det dags. Vi lämnade ett par millimeter så jag känner mig lite som deltagare i Prison Break/GI Jane....Men det är faktiskt rätt fint och ger mig lite tid att vänja mig vid helt skallig. Och jag känner mig lättad över att ha gjort det.
Som svar till Pysans komm igår så kliar det inte, bara ont men nu efter rakningen är det bara en lätt ömhet. Peruken testades och är helt ok faktiskt men fortfarande en peruk.....Måste köpa fler scarves. Har köpt en Buff via nätet(såg det hos dig Pys och var tvungen att Googla fram vad det var) som jag hoppas kommer snart.
Imorgon är det dags för onkologbesök och sedan på tisdag behandling 2.

Inga kommentarer: