söndag 16 september 2007

Dag 25

Orkeslös idag också och sablars ont i armen forfarande. Det har kanske blivit något lite bättre, eller så har jag vant mig....Kör vetekudden idag också + iprengel. Jag har koll på den så att det inte blir rött eller så.
Den lilla energi jag har idag har lagts på att lägga upp sonens nya jeans och tvätta en maskin. Jag behöver inte tänka på middag idag heller för vi är bjudna till andra vänner som vi inte träffat på länge. Det blir bara några timmar och jag kan behöva det också, inte bara ligga i sängen (make o T är på fotboll och S är hos kompis så jag har huset för mig själv).

Det var en god middag igår och trevligt att träffa vännerna. Jag körde hem 21.30 och det var himmelskt att få lägga sig i sängen. Jag somnade inte eftersom jag lovat leka taxi för killarna och hämta dem kl 00 vilket jag gjorde, men det var så skönt att få fixat lite med armen så den kändes bättre och få ligga i sängen o koppla av.

Inga kommentarer: