torsdag 13 september 2007

Dag 22

Jodå, som ett brev på posten (fast med posten av idag kan man ju inte säga så eller..) kom illamåendet imorse igen. Denna gången tänkte jag iallafall inte ta mina piller eller försöka äta frukost, men det var nog lite dumt för när jag väl kräkte fanns där ju inget att få upp - och då gör det ont....Nu har det lagt sig och jag har tagit både piller och lite frukost fast jag har ont i hals/bröst av morgonens övningar...Det var iallafall lite svagare illamående än igår så det går väl på rätt håll. Det blev ju bättre allt eftersom dagen gick igår så det ser jag framemot!

Det kom ett blomsterbud från ett par som var här på kräftskivan - så himla gulligt av dem, blommor piggar upp!! Maken o jag pratade just häromdagen att allt detta med min bc har plockat fram lite oväntade reaktioner från vänner, bekanta o släkt. Någon man trott skulle vara mer PÅ har inte varit det, däremot andra som inte var väntade, vilket faktiskt är lite roligt tycker vi. Vi har ett jättestort stöd av alla och det är väldigt skönt!

Inga kommentarer: