tisdag 25 september 2007

Dag 34

Full rulle idag. Först omläggning av piccen (visserligen först 10.30), sedan susa till jobbet, möte, lunchmacka framför jobbdatorn, telefontid, hämta peruken (känns inte riktigt rätt men va fan...), hämta mina glasögon som fått nya glas (4580 pix!!!!!), handla liten reatröja i butiken brevid :o), jobba liten stund till innan jag susar hem för att bilen behövs till annat, laga middag, köra till Willys för att handla, plocka upp o ställa in, göra kaffe och få sätta sig i soffan o kolla på Desperate housewives........och nu sooova....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldrig använt uttrycket att känna sig som en våt fläck förut. Det var distriktssköterskan som frågade mig idag om jag kände mig som en våt fläck när jag kom hem igårkväll. Kände att det var en rätt passande beskrivning.

Du kanske också har känt dig som nåt liknande?

//Maria
www.lyx.bloggagratis.se

Lena sa...

Hej Maria, jovisst har jag nog kännt nåt liknande men just nu mår jag strålande, t o m tröttheten har blivit mindre denna sista v innan behandling nästa tisdag. Så det gäller att ta tillvara detta och göra en massa innan dess....
kram
L