torsdag 6 september 2007

Dag 15

Solen lyser både ute och över mig!!! Inga tecken på metastaser någonstans och inget synligt eller kännbart i armhålan! Maken o jag var fånigt jättelyckliga när vi körde hem, även om det känns liite konstigt att vara så glad över något där grundorsaken stinker. Men glada är vi!
Behandling startar på måndag med insättning av en PICC, som är en nål/kateter jag ska ska ha under hela behandlingstiden och sedan får jag första dosen cytostatika på tisdag.
Jag ska få 6 behandlingar. Först 3 st EC som är en kombination av 2 olika cyt och sedan 3 beh av Taxotere. Vilket tar mig fram över julhelgen (kul!) Sedan operation och strålning.....
Jag är så lättad så det är inte sant både över resultaten och att beh ska börja - också lite kluvet att vara glad över något som kommer göra mig sjuk......fast frisk!
TACK alla som tänkte på mig och höll tummarna, det lyckades ju!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du fixar behandlingen.. jag gjorde det... och då gör du det också..

Ska i dagarna försöka lägga upp resten av inläggen på bloggen....

Kram Pys