onsdag 19 september 2007

Dag 28

På cyt.mott imorse konstaterade de att jag troligen bara har ett irriterat kärl så jag fick Hiruduidsalva och ska fortsätta med värmedyna. Vi ska ha kontakt på fredag om hur det går, de vill försäkra sig om att det inte är en propp eller så.
Jag blev helt oerhört matt när jag satt på mott, funderade på att köra direkt hem men valde jobbet, jag hade ju sagt att jag skulle komma in....Men jag stannade bara en timme sedan hem och i säng - sov 2,5 tim och kände mig förnyad efter det - skönt.
Men det är lustigt hur denna oerhörda matthet kan kasta sig över mig närsomhelst, utan eg anledning, jag hade ju sovit gott på natten och inte gjort ngt ansträngande innan ....Känslan som är svår att beskriva hur jag känner mig nästan lite yr - lätt om huvudet - och svag som om jag haft maginfluensa och precis lämnat sängen först gången - svårt att förklara....

Imorgon ska jag lämna blodprov för att de ska se hur det påverkats, det har nu gått 10 d eft beh och då ska värdena vara som lägst.

Men nu ska jag kasta mig över säsongspremiären av Grey´s anatomy!!!

Inga kommentarer: