lördag 8 september 2007

Dag 17

Njuter fortfarande av lättnaden. Både jag och maken gillar god mat och denna helg "firar" vi med en massa gott. Nivån sattes redan i tordags när en av mina bästa vänner (vink vink A) bjöd mig på Champagne, underbara dumplings och en asiatisk kycklingröra i salladsblad som var helt himmelsk. Igår njöt familjen här av kantarellmacka med snaps och öl, följt av oxfile med grönpepparsås och hasselbackspotatis och gott vin till det. Ikväll ska det ätas sushi och friterad scampi med jordnötssås - fast barnen väljer friterad kyckling och avstår från sushin. Mmmmmm.
Jag har även inhandlat pistage och chokladglass från Lejonet och björnen för att vi ska avrunda med stil! Jag kommer att rulla in på cytostatikaavd på måndagmorgon.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt tjejen! Blir jätteglad av att läsa dina senaste inlägg. Är också i färd med att författa ett inlägg om hur trevligt jag haft det idag - 1 1/2 vecka efter att jag fick veta att jag hade CANCER.

Kram till dig, din lilla livsnjutare.

//Maria
www.lyx.bloggagratis.se