onsdag 26 september 2007

Dag 35

Vilken bra dag! Jag känner mig så pigg och det är så skönt att inte hela tiden behöva vila....
Fast jag gick en runda med hunden och när vi kom hem fick jag för mig att direkt plocka alla valnötterna som trillat ner och att flytta sig runt på huk plockandes nötter var skitjobbigt. Det kom en annan hundägare förbi och jag flåsade som en maratonlöpare när jag skulle prata med honom (skämdes lite med en fånig ursäkt - jobbigt att plocka nötter). Vi har sanslöst med nötter iår, jag måste plocka i omgångar eftersom jag torkar dom på låg värme i ugnen över natten och sedan måste de dessutom ligga utspridna ett tag och kollas så att de inte möglar.
Hursomhelst, det är såååå skönt att känna mig (nästan) som vanligt, håret sitter kvar, blåsorna i munnen är nästan borta, ingen huvudvärk.......Så om jag grumlar tanken lite och kisar med ögonen så har det aldrig hänt nåt.......eller.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen det där...

Dimblick.. det slår lock för lukten i näsan...

Ta inte ut dig.. be någon plocka nötter åt dig...

Kram Pys