fredag 14 september 2007

Dag 23

Lugn morgon, bara en kvalmighet. Problemet idag har varit/är ett tryck över bröstkorgen som är rätt jobbigt. Jag fick åka ner till vårdcentralen för att lägg om piccen igen. I tisdags gjordes det inte bra, den har klämt i armvecket och till o med förosakat ett litet blåmärke, men nu är det bättre.
Har även jobbat lite, vilket var ok - fick rensat lite mail och lämnat in min sjukskrivning.

Blombudet kom idag också, med en ljuvlig bukett gladiolus, rosor och gerbera från kollegor. Härligt!!

Vi försökte göra god fredagsmiddag idag - mangochutneyfylld kycklingfile med curry/äpplesås och ris. Jättegott även om min aptit inte var hundra. Petade i mig en öl också.....helt ok

Nu ska jag slappa i soffan med hyrfilm - Music and lyrics med Hugh Grant o Drew Barrymore - lagom lättsam romantisk komedi. Kanske lite saltgodis till...

Inga kommentarer: