lördag 24 november 2007

Dag 93

Jag mår faktiskt bättre idag, gårdagen var väl bottenhålet....Jag trodde helt klart att jag var på väg in i en infektion av något slag, frös och kände mig superrisig men det gick över av sig självefter ett par timmar i sängen. Jag var i kontakt med cyt.mott 2 ggr och om det hade ökat hade jag åkt in. Mina värden hade ökat en liten gnutta så det var ju bra och det var väl tur att jag äter mina antibiotika nu...
Måste också delge ytterligare en liten biverkning av taxotere, näsblod...Inte rinnande näsblod men var gång jag snyter mig så finns det blod (näsan är lite förkylningsrinnig). Och för att forsätta med symptom så tycker jag att mina klimakterievärmevallningar har lugnat sig lite, tycker inte att jag är så störd på natten av dem just nu, eller så har jag bara vant mig..
Men nu mår jag som sagt lite bättre så kanske jag kan åstadkomma något här hemma idag, kanske baka lussebullar? Kanske putsa insidan på något fönster? Utsidan som är jobbigare (och skitigare) lämnar jag åt maken:o)

Inga kommentarer: