söndag 11 november 2007

Dag 80

Kall och vacker dag idag. Jag ser fram emot kyla och julstämning, har alltid varit en julälskande individ och har inga problem med tidig julexponering - jag har köpt julprylar mitt i juli i New York. Stilren pyntning av julgranen är inte heller något för oss - allt ska med som vi har anknytning till från värsta prålkulan till makaroniängeln till barndomskulor. Vi har alltid en stooor gran och hänger i massor av pynt.....mmm längtar redan....
Gårdagens gås var väldigt god, så även svampsoppan och äpplekagan. Och vi hade det trevligt hemma hos svärföräldrarna också, åt tårta, godis och lekte charader.....Idag ska jag inte göra något av större vikt o värde, jag har en känsla av att jag ibland "överanstränger" piccarmen, vilket inte är så konstigt eftersom jag är vänsterhänt o måste använda den, så jag måste tvinga mig själv att låta den vila. Nå, den jobbar ju inte så hårt i sängen när jag tittar på en flock avsnitt av Frasier...

Inga kommentarer: