tisdag 13 november 2007

Dag 82

Då var behandling 4 indroppad! Känns faktiskt bra, har ju oroat mig för bytet av beh, men nu är den igång och det är bara att följa med.Men min picc läckte igen så de fick kapa en bit och sätta på nytt fäste, beror lite på att den sitter i armvecket och att jag använder armen så pass som jag gör, trodde de. Hoppas den håller för mina sista 2 ggr..
Jag har just nu skällt ut HPsupport ordentligt för min bärbara krånglar i starten och jag får upp några rutor som jag inte vill se. Nu ska den skickas iväg igen....Suck!

2 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Kämpa på! Ännu en behandling gjord. Vilket skit att det ska krångla så med piccen. Jag har varken porth eller picc. Dom vill försöka ändå och jag är bara glad om jag klarar mej utan. Vila ordentligt nu, har hört att Taxotere är jobbigare än dom andra gifterna. Men det fixar du. Det börjar ju faktiskt närma sej slutet för dej.
Du skulle skratta om du såg mej nu, iförd i en stor rosa luva med en jätetofs. Varmt och skönt;=)
Kram Alexandra

Lena sa...

Luva!! Jag som svettas så om huvudet just nu - har faktiskt börjat med buff jag också nu....
Kram
L