tisdag 6 november 2007

Dag 76

Aldrig får man vara glad.....Jag vaknar med prickar i ansiktet - tack för det penicillinet!
Ringde in till mott och berättade och de lovade återkomma. Jag körde in till jobbet trots att jag inte riktigt kände mig ok för det men nu hade det samlat på sig lite och jag hade lite jobbångest.
Väl där så ringde läkaren och var bekymrad - mina värden (som togs igår) var lägre än i torsdags då de eg skulle vara som lägst och jag hade stafylokocker i armen som dom var oroliga att de skulle sprida sig till en ev blodförgiftning.......Jag har ju inget försvar.
Så nu har jag en ny antibiotika + att jag tagit cortison och antiallergipiller. Jag tycker att svullnaden har gått ner i armen så det ser u att fungera. Jag ska iallafall åka in om jag får mer symptom typ feber eller så, och imorgon ska jag lämna mer prover och även ringa dem och berätta hur jag mår....
Är man inte trött innan så blir man...(och visst känner man alla möjliga symptom nu eller).

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar jobbigt med piccen. Jag är glad att jag har min port även om den strular ibland och inte vill ge något backflöde. Hoppas att det ordnar sig till det bästa nu.
Hälsningar Cissi