fredag 2 november 2007

Dag 72

Ledig dag, vi gjorde lite utflykt i det vackra vädret till Vallåkra naturreservat och stenkärlsfabrik. Det var inte en lång promenad jag orkade men dock...och naturligtvis var jag tvungen att handla 2 värmeljuslyktor i affären. Deras stenkärl liknar de brunaHöganäskrusen.
Är så matt...svårt för andra att förstå hur det känns och att när det slår till vill jag bara lägga mig ner. Men det går ju över, framåt måndag eller tisdag så är jag piggare igen när värdena vänder. Jag är glad att man sedan har en skön helg när allt känns nästan som vanligt. Jag avundas dig inte Helena som har intensivbehandling med 2 veckors intervaller...

2 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Tröttheten är jobbig, den kommer bara pang på. Jag verkar klara mej skapligt från illamåendet den här gången, hoppas jag. Bäst att inte ropa hej för tidigt.
3 veckor är ganska bra mellan behandlingarna. Då hinner man piggna till den sista veckan i alla fall.
Kram Alexandra.

Lena sa...

Visst �r det s� sk�nt med 3 veckan n�r man orkar g�ra saker.
Kram
L