fredag 9 november 2007

Dag 78

Min älskade mans födelsedag (och svärfars!). Vi sjöng och gav paket i arla morgonen, mysigt men trist när alla ska iväg till skola mm - visst borde alla vara lediga på sin födelsedag:o) (och andras).
Jag jobbar mina 4 timmar idag och sedan ska jag pyssla ihop kvällens födelsedagsmiddag som blir japansk. Vi älskar sushi....och jag gör rätt god sådan om jag får säga det själv (tack A för allt du lärt mig). Jag ska idag testa att även göra omelettsushi vilket jag inte provat tidigare, spännande. Allt tar bara sådan tid, inte svårt men tidsödande - men jag har ju det, tid alltså...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart alla borde vara ledig på sin födelsedag!
Jag tycker jättemycket om sushi men har aldrig gjort egen. Blev sugen på att testa i morse när de gjorde just sushi på tv:n.
Ha en trevlig födelsedagsmiddag!

Lena sa...

TAck, det �r inte sv�rt men man ska inte ha br�ttom!
L