torsdag 22 november 2007

Dag 91

Det börjar ju bli tjatigt med all min klagan, men tyvärr mår jag skit. Jag ringde jobbet och meddelade att jag inte kunde jobba, varken idag eller imorgon. Konstigt nog lättar det lite när jag har tagit det beslutet - där ser man hur omedveten jobbångest man har - man SKA prestera...
Cyt.motttagn ringde precis och meddelade att min neo vita (nybildade vita blodkroppar) låg på 0,1 och de har aldrig varit så låga (ska vara mellan 1,7 -8) och jag hade 4,3 innan behandlingen. Käre doktor vill att jag ska börja med antibiotikan igen för nu har jag inget immunförsvar alls...Så det är bara att bita i det sura äpplet och starta kuren och hoppas att magen pallar.
Jag klagade lite over allt det onda och cyto.syster sa att det bruka hålla i sig en vecka så då hoppas jag att det vänder i helgen. Hoppas!!!

Inga kommentarer: