fredag 25 januari 2008

Dag 155

Jag går här och känner efter...Har lite ont i axel/muskel ovanför bröstet och det är säkert för att jag inte använder min arm normalt. Jag försöker, men omedvetet så "sparar" jag den och då blir det en sned användning av musklerna som armen inte är van vid, precis som när man haltar och får ont i det friska benet. Nåja, det tar väl ett par dagar att vänja sig. Jag har iallafall duschat idag med bara kirurgtejpen som skydd, känns konstigt (och lite skvalpigt...).
Jag har idag fått 4 underbara buketter och en blomkorg från olika kollegor och vänner, helt UNDERBART....Hur ska jag överleva sedan när allt är över och man jobbar heltid och inte har en massa sjukhusbesök och blommor runtomkring :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir glad över att få blommor och veta att vännerna tänker på en! Det värmer.
Ha en fin helg!

Lena sa...

Jovisst är blommor härligt, faktiskt framförallt från jobbet. Vännerna vet jag att de tycker om mig, jobbet är man ju aldrig lika säker på:o)
L