onsdag 2 januari 2008

Dag 132

Steg upp tidigt (innan 09) för att jag o maken skulle köra på skorea, en märkesaffär som alltid har bra rea. Vi och massor av andra var där när de öppnade och vi fick köpt det vi ville, jag fick ett par svarta lågskor i mitt favoritmärke Gabor och även ett par röda lågskor i lack....
Men jag är matt och svag idag, orkar inget alls, undrar om det är ett lågt Hb som spökar. Jag ska ta prover först på fredag. Mina tröttsamma smaklökar vill inte riktigt utan vissa smaker är fortfarande pekka och det är bara så jädrans trist, man är hungrig och sugen men väl i munnen är det bara konstigt......Lagade lutfisk idag för jag var så sugen och det gick sådär, det var gott men senapssåsen var inte riktigt bra i munnen, och jag som älskar lutfisk......Jag vill även ha sushi men det får nog vänta ett par veckor för det vore förfärligt om det smakade konstigt. Jag vill ju att allt ska vara 100% tip top NU!!! INGET TÅLAMOD ALLS!!

Inga kommentarer: