onsdag 9 januari 2008

Dag 139

Varannandagshumör. Pigg idag och var på jobbet i drygt 4 timmar, men då var jag trött när jag körde hem...
Igår fick jag häftig bröstsmärta igen som för 3 veckor sedan, undrar om det inte är något cellgiftrelaterat ändå...det inträffar ungerfär vid samma tid från beh. Eller en sen reaktion på sprutan jag tagit för att hjälpa upp de vita blodkropparna. Jag har ju bara tagit den 2 ggr och det är 2 ggr jag drabbats av denhär "krampen" i bröstkorgen. Ont gör det iallafall!

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jag Hellen sa...

15 dagar efter varje cellgiftsbehanlig får jag ont i tänderna. Första gången i samband med håret lossnade så trodde jag att tänderna skulle lossna ocksa. Det går över efter ett par dagar men nu har det hänt 4 gånger, prick 15 dagar efter behandlingarna. Jag har prata med min läkare om det och hon har aldrig hört talas om det. Men jag relaterar det till cellgiftet. Vad skulle det annars vara.
Hoppas att det inte blir för jäkligt för dej. Det måste väl vara något som har med cancermedicinen att göra.
Kramar Bea

Lena sa...

Jag fnissade faktiskt lite när jag läste om din tandont...inte för att jag tror att det gör ont utan mer av insikten att vi har en massa konstiga krämpor av detta gift vi får i oss - och många av dem har onken inte en susning om....
Kram
L

Tog bort en eng kommentar med vad jag tror var en porrsida...