måndag 14 januari 2008

Dag 144

Jag hade tid hos min onk idag. Det var inte så mycket, mest en uppföljning av hur det varit och hur det gått. Hon var väldigt nöjd hur cellgiftet tagit på tumörerna iallafall. Hon skulle skicka en remiss till Lund så jag kan få strålningen där och slippa åka till Malmö varje dag. Min onk jobbar lite i Lund också men det var möjligt att jag fick en annan onk där. Jag hade med en stor fruktkorg till alla systrarna på mottagningen som tack för att de alltid varit så vänliga och professionella. Jag har ju varit extra mycket i kontakt med dem pga en krånglande piccline.
Nu är cellgiftsbiten helt avslutad!

3 kommentarer:

Isabelle sa...

Grattis till avslutad cyt behandling!
Förstår så in i norden hur du känner inför operationen. Önskar dig all lycka till! Stor kram!!

Anonym sa...

KRAM!
A

Lena sa...

Tack Isabelle, det är en härlig frihet utan cellgifter!
L

A - stor kram tillbaks!!!