söndag 13 januari 2008

Dag 142 o 143

Denna helg har ägnats åt att städa ut julen. Det tar sin tid att plocka undan allt + plocka fram annat och städa däremellan. Men nu står tulpanbuketten där och vittnar om ljusare tider!
Tankarna surrar en del inför den kommande operationen, jag har ju varit så koncentrerad på att ta mig igenom cellgifterna att jag inte tänkt på det som komma skall. Nu med bara en vecka kvar...jag vill ju verkligen gå vidare och op är en del av det men...Äh jag är bara lite fjantig...

5 kommentarer:

Josefin sa...

Har du tagit dig igenom cellgifterns så kommer du säkert inte tycka operationen är så farligt.
Kram på dig/Josefin

Jag Hellen sa...

Cellgifterna är klart värre än operation. Men jag förstår att det är många tankar i ditt huvud just nu. Maktlösheten kan vara stor när man helst vill slippa hela skiten. När man sedan inser att det alternativet inte finns. Ja då känns det som man sitter där i rävsaxen.
Blärk, vad jag är trött på det här nu!
Mod kompis och en sjujävlars massa anamma!!!
Kram Alexandra

Lena sa...

Tack tjejer för uppmuntran!
Det är ju bara det att det nu har blivit så väldans konkret ett jag om en vecka ska bli enbröstad....
Det låg ju så långt fram i tiden tyckte jag.

Anonym sa...

Önskar dig lycka till inför den kommande operationen.

Lena sa...

Tack Znogge!!
L