onsdag 24 oktober 2007

Dag 63

..den stora kräkardagen...Hann inte mer än stiga upp förrän det var dax trots all anti-illamåendemed tag petat i mig. Steg till o med upp vid 5 för att motverka morgonen med ytterligare medicin. Det sköna är att det är på fm jag mår skit, sedan lättar det.
Så nu sitter jag är med mitt blossande ansikte - vilket är cortisonbiverkning och kommer bara efter de första tabl, inte senare. Hur ska det bli när jag ska öka cortisonet inför den nya kuren om 3 v? Nu tar jag totalt 16 tabl på 2 dagar- då ska jag totalt få i mig 96 tabletter på 3 dagar....viss ökning.Rund köttbulle var visst termen....röd köttbulle...suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker jag tar många inför varje behandling. Jag tar hälften av vad du ska göra. Vilken behandling ska du fortsätta med nu? Hoppas att illamåendet ger med sig.
Hälsningar Cissi

Lena sa...

Hej Cissi
Jag ska f� 3 doser Taxotere nu efter Ec.
Kram
L