tisdag 9 oktober 2007

Dag 48

Jobbat ett par timmar med mer entusiasm än igår så humöret är bättre....
Var på cyt.mott för omläggn av piccen, den enda systern som kan piccline på V-centr var inte tillgänglig så jag fick åka till mott istället. Där konstaterades följande sanningar:
1. Inga bakterier i odling av piccen (sa ju det!).
2. glupande aptit är ingen biverkning hon hört talas om....trist, då är det jag som måste behärska mig för att inte bli en köttbulle....Får väl ta tag i lite GItänk igen - det fungerar rätt bra på mig. Jag kan iallafall inte fortsätta vråläta i och med att jag rör ju mig mindre nu och det har jag inte ork att öka + att med mer cortison till Taxoterebehandlingen som kommer sväller jag ju av det...
Kanske lite fånigt att tänka på figuren i detta läget men jag måste kunna komma i kläderna - tänker inte köpa nya i större storlek!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man får ökad aptit av kortisonet. Själv äter jag också som en häst just nu.
Hälsningar Cissi

Lena sa...

Tack Cissi, sk�nt att h�ra att det finns andra "h�star" :o)
Kram
L