torsdag 11 oktober 2007

Dag 50

Oj nu har det gått 50 dagar efter beskedet om Bc, känns som jag levt med det mycket längre...
Jag lämnade blodprov imorse och de har inte ringt så katastrofalt kan det inte vara, eller så har de bara glömt. Jag känner att värden är låga, lite rinnande näsa, halsontet, blåsa i munnen och oerhört, oerhört trött.
Jag ska inte jobba imorgon utan ägna eftermiddagen på cyt.mott för en makeup kurs - Look good - feel better (organisationen finns på nätet, orkar inte ta reda på hur jag länkar)- där man lär sig hantera ett ansikte utan ögonfransar o bryn. Mina finns fortfarande men jag vågar inte gnugga ögonen i tron att de ska rasa...Lite kul ska det bli...(alltså kursen, inte att ögonfransarna ska rasa)
Det ringde precis på dörren och bara jag är hemma, sitter här utan nåt på huvudet, så jag fick väl tryckt ner peruken och kastade mig ner för att öppna - himla tur att den är enkel att trycka på....jag vill inte chocka den som ringer på...Det var budet som skulle hämta vår laptop som lagt av, tur man har serviceavtal (och andra datorer i huset..). Först fläkten, sedan datorn, vad blir tredje grejen, för visst kommer sånt i tretal? Kanke vi kan räkna in tvn som lade av i augusti?
Hoppas det, för nu är jag trött på det.

3 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Hej vännen!
Ledsen att du har det så jobbigt. Jag hoppas att det kommer att bli bättre för dej. Det blir det! Det bestämmer jag nu *L*

Kul med kursen. Jag hade också velat gå men den finns inte i närheten där jag bor. Det piggar upp nog upp dej lite.

Jag är ganska ok ändå tycker jag. I allfall just nu.
Kramar i massor!
Alexandra

Anonym sa...

En dag ringde det på dörren här hemma. Jag var själv hemma. Så jag öppnade i nattlinne (inga byxor), enbröstad och skallig. Utanför står en liten kille i 10 års åldern som vill sälja jultidningar. Jag hoppas att jag inte skrämde riktigt slag på honom.
Hälsningar Cissi/Tilten

Lena sa...

Alexandra! Sk�nt att h�ra att du m�r OK. Jag har m�tt r�tt bra under de 2 beh jag f�tt, hoppas du ocks� kommer att g�ra det, det underl�ttar livet...Kram

Cissi- Stackars grabb...:o) Han har s�kert men f�r livet (fniss)
Kram