måndag 8 oktober 2007

Dag 47

Jobbat 3 timmar - inte sugen och fick inte mycket gjort mer än den timmen jag satt i möte...
Trött också efter helgen, vi fick flera besök igår och det blev sent i säng vilket känns idag. Men jag tog en lur när jag kom hem efter jobbet o det hjälpte :o)
Jag har de senaste dagarna haft en glupande hunger, äter som en häst - hela tiden! Visst gillar jag mat men detta är lite extremt, måste fråga imorgon när jag ska in på cyt.mott för omläggn om det kan vara en biverkning. Det skulle vara skönt att skylla på det så att det inte bara är jag som sakta förvandlas till ett matmonster. En 164 cm lång skallig köttbulle....
Fast visst är det svikande aptit som är en biverkning inte tvärtom??
Ont i halsen har jag också (men det hindrar inte ätandet), undrar om det mer beror på torra slemhinnor än infektion, jag äter ju fortfarande penicillin. Ja ja, mycket med det jordiska är det...

2 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Hej!
Oj, då! Ingen rolig biverkning. Jag är också 1,64 lång. Blir det så för mej också så kommer det att bli två skalliga köttbullar.
Kram alexandra

Anonym sa...

Ja det är helt sanslöst vad hungrig jag är....Jag var inte underviktig innan detta heller, utan med lite för hög trivselvikt som jag skulle ta tag i efter sommaren, men så kom detta emellan.
Som sagt vi får peppa varandra du o jag :o)
Kram
Lena