måndag 15 oktober 2007

Dag 54

Jaha, måndag igen. Denna vecka har jag lovat jobba 50% eftersom det är min "bravecka" men orken tog helt slut innan jag kom iväg hem idag. Det berodde delvis på att jag var med storsonen hos läkare imorse innan jobbet för att han ska få en OPtid för sina nageltrång. Det blev för många timmar igång. De låga värdena har gjort mig tröttare denna gången än förra. Ont i tandköttet och munblåsor är också mer denna gången.
Fantastiskt soligt väder har det iallafall varit idag, hoppas att det håller sig över n helg så vi kan åka till torpet i skogen o plocka trattkantareller. Det skulle var skönt att vara där, men i hällregn är det mindre kul, framför allt med en stor golden retriever som ska rusa runt i skogen o bli dyngsur och inte hinna torka innan nästa gång han går ut (been there, done that). Jag håller tummar för uppehåll iallalfall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också blåsor i munnen. Köpte något som heter AftaMed på apoteket. Fungerar bra. Prova det. Ta det lugnt på jobbet.
Hälsningar Cissi

Anonym sa...

(Hittade hit från Pysan.) Jag blir imponerad över att du kan låta så stark och positiv som du gör.
Kämpa på!

Lena sa...

Cissi - Tack, ska inhandla det!
Znogge - Tack o v�lkommen till min h�rna av cyberspace...