söndag 14 oktober 2007

Dag 53

Ibland är det svårt att skriva, lite hör det ihop med att jag aldrig varit en dagbokstyp. Jag avskydde uppsatsskrivande i skolan där längden på uppsatsen var avgörande. Att skriva kort, koncist och korrekt var inga problem men ordbajsa en massa om all möjligt var omöjligt.
Dettta avspelar sig helt klart här i bloggen men mycket när jag ska kommentera hos er andra. Jag tänker för mycket på vad jag ska skriva och hur jag ska skriva det så resultatet blir en väldigt kort hej o hå kommentar fast jag eg menat att säga mer....Och jag vet ju hur roligt det är att få en kommentar...
Jag ska försöka att bättra mig, det blir ju lättare ju mer jag övar :o)

2 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Det räcker med en kram;=)

Kram alexandra

Lena sa...

Visst r�cker en kram v�ldigt l�ngt!
L