lördag 29 december 2007

Dag 128

Lite ont, men inte så farligt än....Men jag ska inte göra något alls idag utan bara ta det lugnt och låta tiden gå så att det går över. Det är rätt skönt att få hasa omkring i nattlinne och skön morgonrock (som jag fick i julklapp) Det har inte blivit så mycket med det dessa andra dagar när det varit blodprovstagning, behandling, handboll och shopping.
Jag har en öm stortånagel som är mörkare än de andra, undrar om den kommer att trilla, det är ju en känd biverkning av taxotere - men hoppas att den stannar....Jag har inte fått kylvantar o dylikt eftersom min onk inte vill att man ska frånta cellgifter från någon del av kroppen...och jag bryr mig inte heller om jag nu skulle tappa en nagel eller två, det har hänt förut ju och det går över...Oooooo det är så skönt att veta att allt litet jag känner nu i kroppen är för sista gången (ta i trä) - inga fler cellgifter!

2 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Ett stort grattis till att du nu är klar med dina cellgiftsbehandlingar. Vilket jobb du har gjort!
Inga mer Taxar i din kropp;=)
Ever!!!
Ha ett underbart Gott Nytt År!
Nästa år kickar vi cancern åt skogen!
Kram Alexandra

Lena sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!