måndag 17 december 2007

Dag 116

Jobbat, vilat, pysslat lite hemma....Inget inspirerande att blogga om idag. Fast det brukar jag sällan ha, orkar inte riktigt skriva långa tirader om vad jag tycker och tänker om saker. Denna blogg är min egen lilla dagbok för att kunna se tillbaka på hur det var. Jag kopierar över varje dag i ett worddokument (och det kommer i rätt ordning fr dag 1) för att lättare kunna läsa det i en framtid...
Jag tycker att det är roligt att vänner och nätvänner följer mina dagar och ev kommenterar (ni som inte vågar kommentera - det är enkelt, kräver ingen inloggning eller så, klicka i anonym så fungerar det). Får se om det blir tillräckligt vanebildande för att forsätta efter all behandling...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alltid trevligt med en kommentar så jag önskar dig en bra dag nu när jag är här!

Anonym sa...

Tack Znogge!
Lena