onsdag 12 december 2007

Dag 110 o 111

Igår var en sunkig dag som gjorde att jag inte orkade skriva något alls...
Idag har jag mått mycket bättre och även varit på 3 rätters jobbjullunch. Smakförändringarna har bättrat sig så det var nästan riktigt gott...desserten var godast, fortfarande är det sött som smakar bäst, salt och syrligt är fortfarande lite konstigt. Jag längtar efter frukt....
Nu på kvällen känner jag mig sliten, tungandad och hostig och ont lite här och där. Får se imorgon hur mina värden är, om sprutan jag tog har hjälpt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar mängder med omtanke och förhoppning om att du snart ska må mycket, mycket bättre.

Ha en fin luciadag!

Lena sa...

Tack Isabelle! Jo det g�ller bara att st� ut ett litet tag till...

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.