tisdag 18 december 2007

Dag 117

Nu har jag fått min piccline omlagd hos distriktsköterskan för SISTA gången!!! Hon fick en ask Noblesse (med fin röd rosett på) för hon har ställt upp väldigt när jag behövt fixa till det med piccen. Vi gick till henne också med sonens omläggning av tårna, så jag har sett mycket av henne i höst - och nu har jag förhoppningsvis sett hnne för sista gången......
Sedan har jag jobbat idag och måste fixa lite imorgon också vilket jag inte tänkt men....skulle ändå vara med på en avtackningsfika så kan jag ju jobba lite också....Fick en födelsedagsblomma idag också av en kollega (tack M, den är jättefin). Jag fyller ju år imorgon minsann...måste ändra här i bloggen från 48 till 49...Herregud snart ett halvt sekel...och jag känner mig som...kanske 35 eller så..
Jag har glömt att berätta om en liten biverkning jag upptäckte i helgen. Jag brände mig på fingret när jag lagade mat i ugnen i helgen men lite senare på kvällen när jag tittade på mina fingrar så hade jag 4 brännblåsor på 4 olika fingrar och jag kände bara den ena....lite läskigt....Möjligt att smärtan från ett finger dövade en lägre smärta från de andra blåsorna eller något. Det är inte så att jag inte känner mina fingrar men helt klart är där något konstigt, känner att jag fumlar lite mer än vanligt...nå det bör ju gå över, eller...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på 49-årsdagen! Hoppas det blir en fin födelsedag!
Kram!

Isabelle sa...

Grattiskramar!! Hoppas du haft en toppendag.

Lena sa...

Tack tjejer!!!