fredag 7 december 2007

Dag 106

Lugn o skön dag, har slappat mycket. Fast naturligtvis fanns det något cancerrelaterat idag också - jag såg igår att jag fått en blåsa under "picclineplasten" så jag fick klippa upp den och i o med det gå till distriktsköterskan för ny omläggning...Min kropp vill inte ha piccen längre nu:o)
BARA 2 1/2 vecka till att stå ut!!
Vi har haft julbord till middag ikväll - supergott och jag är vääldigt mätt. Vi hade pratat om att gå ut men det är så icke prisvärt att betala ett julbord själv...Så vi slog till här hemma ikväll med sill, lax, ål, köttbullar, jansson, skinka och lite till + snaps och julöl. Här gäller det ju också att passa på innan smakförändringarna slår till fullt ut och inget smakar, jag känner lite av det men inte som det blir lite senare i veckan. Jag har lite ont i kroppen men det är rätt lugnt än så länge, jag tog liten dos cortison igår för att skjuta fram det lite....fy på mig...men jag ville ju ha julmat o snaps idag...

Inga kommentarer: