måndag 10 december 2007

Dag 109

Det är en mycket lugnare dag idag, har inte så ont men däremot värmevallningar hela tiden. Jag svettas som en iller, framförallt över skulten och i nacken och vallningarna bara sköljer över mig oavbrutet - liiite jobbigt....framförallt om man har peruken på sig. Men det är inget stort problem idag eftersom jag inte tänkt jobba eller lämna huset idag så jag kan hasa omkring svettig och trist här hemma.
Jag gillar inte det cellgift jag får nu, det ger så mycket extra skit som det andra jag fick inte hade, där hade jag i stort bara illamåendet, trötthet och en liten smakförändring. Med detta, Taxotere, har jag jävligt ont några dagar + en rätt stor smakförändring. Det känns som om min mun är belagd med en yta som gör att jag inte känner smakerna, det är främst salt som jag inte känner/blir konstigt vilket innebär att mat just nu bara är bukfylla för att man är hungrig. Och jag GILLAR mat ju!!! Skittråkigt att inte känna riktig smak... Dessutom känns jag uttorkad, ögonen klibbar, mun o hals är snustorra och gör lite ont, likaså underlivet....Jag känner mig dessutom svullen överallt från fingrar till mage och det är ...obekvämt...
Nåväl - det är bara att bita ihop och tänka att det hela snaaart är över, bara en gång till, bara en gång till, bara en gång till.....

Inga kommentarer: