torsdag 24 april 2008

Första dagen i det nya livet...

...och det känns jätteskönt.
Jag tänker sätta punkt för denna dagboken nu, jag är ju ingen bra dagboksskrivare och behovet har minskat hos mig. Men att skriva här och få respons på det + att "lära känna" alla er andra bloggare har varit fantastiskt roligt. Jag kommer fortsätta titta in på era sidor och lovar att kommentera ibland, och jag kommer att kolla hur alla mår på cancertjejerforumet, men att skriva här är det slut med. Jag ändrade titeln för några dagar sedan till att cancern har varit här istället för presens, det kändes rätt. Jag låter bloggen ligga kvar ett tag tills jag tröttnar på det och raderar den, jag har sparat den som ett worddokument istället så jag har den kvar i läsbar rättvänd form.
Hoppas nu inte att jag får akut abstinens om några dagar.....nä, jag tror inte det - det är dags att gå vidare, jag ska jobba mer och göra andra saker i livet än sitta här och skriva :o)
STORT TACK och många cyberkramar till alla mina läsare!!!!!
Lena

6 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Lycka till Lena!

Förstår att du inte känner för att skriva längre. Jag känner också att det går trögare och trögare.
Är inte inne på forumet lika mycket heller längre. Tittar in då och då så vi kommer väl att mötas där.
Ha det nu så himla bra och njut av livet. Du har kämpat väl och är värd lite lite lugn och ro nu efter den här tiden.

Ps. Håll dej så långt borta från sjukhus som du bara kan;=)

Bamsekramar Bea

Kristallen/Obs ny bloggadress: www.kristallens.blogg.se sa...

Vill bara önska dig ett stort varmt lycka till i livet Lena.
Förstår att du känner så här o det har varit intressant o följa dig i din resa. Lev livet o må bra o hoppas som Bea skrev att du håller dig på långt avstånd från sjuka huset nu.

Lycka Till i fortsättningen.

Kram christel

Anonym sa...

Har läst här lite då och då så jag ville bara säga lycka till!

Josefin sa...

Lycka till framöver, och tack för att du har delat med dig :)

Lyckönskningar/Josefin

Anonym sa...

Stort lycka till med livet och allt som hör till! Kram Helena

Isabelle sa...

Jag önskar dig en underbar fortsättning på ditt nya liv. Ta hand om dig och njut av varje dag. Stora kramar!

(Ps. Låt bloggen ligga kvar. Den kan vara väldigt betydelsefull för nysjuka.)