lördag 12 april 2008

Dag 232 o 233

Soliga dagar både fre o lör, skönt. Jag hade normalt suttit ute i lä och solat lite men inte nu mitt i min strålning, känner inte alls för det. Bara 7 strålningar kvar...
Familjen är på födelsedagsuppvaktning i släkten men jag är hemma för jag ska gå på tjejmiddag vilket ska bli jättetrevligt, länge sen sist. Man ska ha med sig en flaska vin och en flaska nagellack....Mina naglar som är urtrista just nu, nu märker jag verkligen taxotereeffekten på dem. De är randiga och delar sig så att smuts kommer in emellan lagren - snyggt! Jag får väl dricka vin istället....synd om mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det blir en trevlig tjejmiddag med många glada skratt!

Lena sa...

Hej Znogge
Jotack, det var en sanslös ljudnivå på oss...16 tjejer som pratade och skrattade.....
L