onsdag 23 april 2008

Dag 244

244 dagar från den dagen jag fick beskedet om bröstcancer till denna dagen då jag fått min sista strålning och haft mitt sista möte med min onkolog. Jag är FRI! Inga fler behandlingar!
Jag ska bara göra en benskörhetstest eftersom Arimidexen jag äter kan ge benskörhet men annars inte något förrän i höst då jag kallas till mammografi och läkarkontroll, underbart!
Jag ska nu bara invänta att effekten av strålningen ska avta (ca 2 v) och hoppas att jag klarar mig utan sår, sedan går allt bara uppåt...
Vi har firat dagen med god mat och champagne och jag har fått en ljuvlig rosa bukett av min älskade man.
Jag är lycklig!

1 kommentar:

Kristallen/Obs ny bloggadress: www.kristallens.blogg.se sa...

Gud så skönt !
njut av livet o va lycklig o må bra. Så fint att ni firade med skumpa o god mat. Verkar vara en fin man du har.

Må väl..Grattis kramar i massor från Christel (forumet)