fredag 4 april 2008

Dag 224 o 225

Äntligen fredag! Ska snart iväg på strålning nr 13 (bara 12 kvar yippie!) och sedan hem för lite vila innan kvällen. Vilar jag inte så orkar jag inte med att umgås med familjen...och fredag är en trivsam kväll att umgås. Jag har handlat vildsvinsfilé till middag - vad jag ska ha till vet jag inte riktigt än, men det får gå i viltstilen typ enbär och skogssvamp och jordärtskocksgratäng kanske? Vi har alltid förrätt på fredagar, hm...citronmarinerad avocado med stenbitsrom o creme fraiche är enkelt och gott. Mmmmmm, blir ju sugen redan nu.....

2 kommentarer:

Kristallen/Obs ny bloggadress: www.kristallens.blogg.se sa...

Se där nu e det mindre än 50% av strålningarna kvar, måste kännas skönt. Ha en trvlig fredagskväll o en go helg.
Kram från Christel

Lena sa...

Jotack, det är härligt att kunna räkna ner...
L