måndag 7 april 2008

Dag 226, 227 o 228

Swisch, så var helgen passerad...Jag har haft en skön helg (vildsvinsfilén var sagolik!) men jag har sovit uruselt. Jag provade en halv sömntablett i lördags men aldrig mer - jag somnade visserligen men vaknade efter en timme med mardrömmar och galopperande hjärna och en uräcklig smak i munnen, fick gå upp och vara uppe en timme innan jag slocknade av utmattning och sov illa resten av natten.
Grejen är att jag aldrig tagit något sömnmedel innan. Jag träffade ju en stressad läkare på onkologen i torsdags för jag ville ha en insomningstablett av ett lätt slag, jag vet ju att det finns. När jag kom hem kollade jag i Fass vad jag fått och det var sömnmedel och dessutom i den högsta styrkan....jädra läkare som inte lyssnade! Nåväl, jag ska träffa min riktiga onk den 23 april då får jag försöka ta upp det igen.
Inatt vaknade jag ofta men det var lugnt ändå, jag tog lite sovmorgon för att kompensera...

Inga kommentarer: