måndag 25 februari 2008

Dag 186

...som är en dag av piss, pest och senapsgas! Sovit illa, vaknat illa, tappat ut 300 ml, jobbat illa, det vill säga att idag har allt varit FEL. Jag känner det som att jag har blivit en gammal kärring som aldrig kommer att känna mig hel och frisk igen. Att vara dömd till att alltid ha kraftiga vallningar som påverkar mitt val av kläder, alltid ha ont någonstans, alltid väga 10 kilo mer än vad jag borde, ha bröstsmärtor som antagligen är ångest, alltid sova dåligt......
Visst, solen lyser, våren är här, snart är jag klar med mina behandlingar, håret växer snart ut, allt blir bättre.....MEN DET SKITER JAG I JUST NU!!!!
Du ser så pigg och frisk ut......På utsidan ja......min insida känner sig elak, svart och svag....

3 kommentarer:

Jag Hellen sa...

Klart man måste få bli FÖRBANNAD!!! ibland.
Kram Bea

Anonym sa...

Usch man känner igen det...Men 300 ml det e ju massor som ligger o trycker ,förstår att du har ont.Denna resa e ju en nedrans berg o dal bana upp o ner hela tiden....Hoppas det blir bättre snart för dig...Kram Christel

Josefin sa...

I bland har man rätt att gnälla på allt utan att behöva tänka framåt eller vara det minsta positiv. Livet känns skit ibland, speciellt med den här sjukdomen som jag också själv bara spyr på för tillfället. Blä!

Kram/Josefin