söndag 24 februari 2008

Dag 182 - 185

Åter i Skånes ljuva landskap :o)
Vi har haft sköna dagar i med skogsturer och korvgrillning, shopping m m. Men inget är så skönt som att komma hem igen...Jag är inte riktigt på topp i orken än, det har jag märkt under dessa dagar. Längtar hem till min säng i o m att det spänner i bröst/armhåla av den satans vätskan.
Har idag tagit min första Arimidextablett av ca 1825 st! Ska tas varje dag i 5 år för att ta bort östrogenet ur min kropp. Massor av kul biverkningar kan man få av dem.....Nåja, det är bara att stå ut...
Nu ska jag kasta mig i säng, min ljuvliga säng.................

3 kommentarer:

Anonym sa...

Borta bra men hemma bäst brukar man väl säga så Välkommen Hem...Låter gott med skogsturer o korvgrillning men mindre med dina piller, men måste man så måste man...Kram från Christel

Anonym sa...

Borta bra men hemma bäst brukar stämma i längden!

Lena sa...

Visst är det ett sant ordspråk :o)
L