söndag 17 februari 2008

Dag 175 - 178

3 dagar utan att skriva något i bloggen!
Ja, dels flöt jag rätt glad omkring i solskenet och dels gick luften ur mig på något sätt...
Vilket kanske kulminerade i gårnatt när jag inte kunde somna utan bara tyckte oerhört synd om mig själv. Jag hade (har) rätt ont i bröstet som har fyllt på sig med vätska igen och det spänner och ömmar och gjorde insomnandet jobbigt - kudde här och kudde där och så kan man inte ligga och inte så....så jag gick upp och drack te och tjöt lite för mig själv över att inte ha fått sova "normalt" sedan picclineinsättningen 10 september. Jag tjöt över den satans vätskan i bröstet och att jag säkert kommer at få alla tänkbara komplikationer med strålningen och allt annat elände jag kunde tänka mig. Så nu hoppas jag att jag fått det ur systemet till nästa gång.....

2 kommentarer:

Josefin sa...

Visst är det skönt att få böla av sig ibland, det behöver man. Hoppas det nedrans bröstet blir bättre snart. Hemskt vad mycket vätska, tar det aldrig slut!
Kram/Josefin

Lena sa...

Jovisst måste man det, annars avlider man av uppdämda tårar....
Kram
L