lördag 25 augusti 2007

Varför?

Varför skriver jag här? Jag är en rätt lusig dagboksskrivare som tröttnar rätt fort på att skriva varje dag.
Dels vill jag nog finnas till för andra som också drabbats - jag sökte rätt maniskt när jag gissade att detta var mitt öde, därav ordet bröstcancer i titeln, dels är det lite en grej att titta tillbaks på kanske hur jag tänkt. Jag har inte bestämt om jag ska dela ut adressen till mina nära och kära eller hålla det för mig själv. Eller ta bort bloggen helt o hållet....
Nåja den närmaste tiden får utvisa.
Jag har haft typiska ångestsymptom idag illamående, lätt yrsel och ett tryck över bröstkorgen - men det lättade med det en öl o lite jägermeister. Spriten gör underverk!!!! Naturligtvis är det ingen lösning...och under behandlingen är det kanske inte så bra men just nu är det kanon!

Inga kommentarer: