torsdag 10 juni 2010

4 månader..

..har det nu gått sedan min rekonstruktion och allt är gott. Jag har varit på återbesök hos plastikkirurgen och är nu i väntan på att de ska lyfta och förminska lite det "gamla" bröstet och fylla lite i det nya (hur man nu gör det?) samt räta ut ett litet veck. Tyvärr blir det efter sommaren då de har sommarstängt efter denna veckan. Men det får man ju leva med, jag har ju faktiskt fått mitt bröst som jag ville ha och det mycket fortare än beräknat.
Jag har även varit på återbesök hos min onkolog och allt är fint därmed - även mina leverprover som förra året var något förhöjda har normaliserat sig - Glädje!!
Mindre glädje är det att få veta att en av cancersystrarna jag haft kontakt med har gått bort. Pysan var en av mina första kontakter när jag insjuknade och hade alltid kloka kommentarer. Hon fattas i bloggosfären och min tankar går till hennes familj.

Inga kommentarer: