måndag 31 mars 2008

Dag 220, 221 o 222

Jag skriver inte var dag längre, lite dåligt av mig men behovet är väl inte så stort som det var från början.
Jag har iallafall haft en lugn och skön helg även om jag inte öppnade den där deckaren jag tänkt mig...
Idag har jag fått min 9:nde strålning och det känns redan så ömt så jag blev rent deprimerad när jag kom hem - hur ska jag stå ut 16 gånger till?? Fjantigt att gnälla över vad som nog är det enklaste av min behandlingstid, men det är så....kliigt, ömt och spänt över ickebröstet att jag helst inte skulle ha något på mig - och det är ingen bra ídé....Jag jobbar ju och behöver ha behå och protesen på. Och inte är det roligt att gå omkring hemma enbröstad i en stor gammal t-shirt som är mjuk. Det är INTE bra för humöret kan jag berätta. Skit också.....

Inga kommentarer: